Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення і обмін. Компанія здійснює обмін впродовж 14 днів після відправки товару. Про повернення заздалегідь треба домовлятися з менеджером, пояснивши причину повернення. Гарантія не поширюється при: - наявності слідів експлуатації, механічних, теплових ушкоджень; - наявності слідів клею, скотча, пайки і тому подібне - відсутності, ушкодженні товару і його частин. Не приймаються повернення: - без попереднього узгодження з менеджером (у телефонному режимі); - відправлені післяплатою; - за наявності видимих дефектів. У разі обміну або повернення плата за транспортні витрати обговорюється по телефону. Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, вказаних в діючому Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.